ANUNT IMPORTANT
SCOALA GIMNAZIALA ”ANASTASIE FATU” BEREZENI- VASLUI
SCOALA GIMNAZIALA ”ANASTASIE FATU” BEREZENI- VASLUI
ORGANIZEAZA CONCURS PENTRU OCUPAREA
1 POST –
ADMINISTRATOR FINANCIAR (CONTABIL)
Concursul va avea loc la sediul institutiei telefon
0235/431105 , in perioada 15 ianuarie -18 februarie 2016.
Dosarele de inscriere la concurs se depun din data 15.01.2016
pana la data de 29.01.2016 orele 16,00 la serviciul secretariat. Persoana
de contact Salavastru Mihaela (tel.0763/041993).
CALENDARUL DESFASURARII CONCURSULUI
Ø
15.01.2016- 29.01.2016 – depunerea dosarelor
Ø
01.02.2016- evaluarea
dosarelor si afisarea rezultatelor selectarii dosarelor
Ø
02.02.2016- depunerea contestatiilor
Ø 11.02.2016 ora 10.00-
Proba scrisa si proba practica- Proba scrisa va cuprinde subiecte de
specialitate. Proba practica va cuprinde activitatea specifica postului. Ambele
vor avea loc in data de 11 februarie 2016.
Ø
12.02.2016- Afisarea rezultatelor si depunerea
contestațiilor
Ø
15.02.2016 –rezolvarea contestatiilor
Ø
16. 02.2016- interviul
Ø
17.02.2016- afisarea rezultatelor si depunerea
contestatiilor
Ø
18.02.2016-
rezolvarea contestatiilor
Ø
19.02.2016- afisarea rezultatelor finale
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
Condiţiile generale:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul in România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice:
- studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani;
- cunoştinţe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer.
II. ACTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA DOSARULUI DE INSCRIERE:
1. Cerere de înscriere la concurs;
2. Copia actului de identitate şi a certificatului de naştere;
3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4. Copia carnetului de muncă conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
5. Cazier judiciar;
6. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
7. Curriculum vitae;
8. Scrisoare de intenţie (oferta candidatului);
9. Recomandare de la locul de muncă anterior;
10. Opisul dosarului în dublu exemplar, un exemplar se restituie candidatului cu înregistrarea înscrierii la concurs.
Actele prevăzute la punctele 2 si 3 vor fi prezentate si în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu originalul.
IV. BIBLIOGRAFIE:
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste;
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, actualizată;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale;
- Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, TITLUL III – Impozitul pe venit, CAP III – Venituri din salarii;
- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice;
- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- Lege cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr. 284/2010;
- Legea nr. 285/2010 privind salarizarea în anul2011 a personalului plătit
din fonduri publice;
- Legea nr. 286/2010 a Bugetului de stat pe 2011;
- Legea nr. 287/2010 a Bugetului asigurarilor sociale de stat pe 2011;
- Legea nr. 1/2011 a Educaţiei Naţionale, CAP VIII – Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar;
- Legea nr.40/2011 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
- Legea nr. 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul2011 a personalului didactic
şi didactic auxiliar din învăţământ;
- O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar;
- O.U.G. nr. 72/2009 pentru modificarea şi completarea O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- O.U.G. nr. 32/2010 privind unele măsuri de ocupare a posturilor din sectorul bugetar;
- O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv;
- O.G. nr. 80/2001 pentru stabilrea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile şi instituţiile publice;
- H.G. nr. 2139/2004 privind aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe;
- H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- Ordinul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 42/2011 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 285/2010 privind salarizarea în anul2011 a personalului plătit din fonduri publice;
- O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- O.M.F.P. nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv;
- O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia;
- O.M.F.P. nr. 2281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale;
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
Condiţiile generale:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul in România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice:
- studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani;
- cunoştinţe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer.
II. ACTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA DOSARULUI DE INSCRIERE:
1. Cerere de înscriere la concurs;
2. Copia actului de identitate şi a certificatului de naştere;
3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4. Copia carnetului de muncă conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor;
5. Cazier judiciar;
6. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
7. Curriculum vitae;
8. Scrisoare de intenţie (oferta candidatului);
9. Recomandare de la locul de muncă anterior;
10. Opisul dosarului în dublu exemplar, un exemplar se restituie candidatului cu înregistrarea înscrierii la concurs.
Actele prevăzute la punctele 2 si 3 vor fi prezentate si în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu originalul.
IV. BIBLIOGRAFIE:
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste;
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, actualizată;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale;
- Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, TITLUL III – Impozitul pe venit, CAP III – Venituri din salarii;
- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice;
- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- Lege cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice nr. 284/2010;
- Legea nr. 285/2010 privind salarizarea în anul
- Legea nr. 286/2010 a Bugetului de stat pe 2011;
- Legea nr. 287/2010 a Bugetului asigurarilor sociale de stat pe 2011;
- Legea nr. 1/2011 a Educaţiei Naţionale, CAP VIII – Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar;
- Legea nr.40/2011 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
- Legea nr. 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul
- O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar;
- O.U.G. nr. 72/2009 pentru modificarea şi completarea O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- O.U.G. nr. 32/2010 privind unele măsuri de ocupare a posturilor din sectorul bugetar;
- O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv;
- O.G. nr. 80/2001 pentru stabilrea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile şi instituţiile publice;
- H.G. nr. 2139/2004 privind aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe;
- H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
- Ordinul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 42/2011 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 285/2010 privind salarizarea în anul
- O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- O.M.F.P. nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv;
- O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia;
- O.M.F.P. nr. 2281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale;
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
DIRECTOR COORDONATOR, SECRETAR,
PROF.MORARU CORNEL
IONEL MIHAELA SĂLĂVĂSTRU
Comentarii
Trimiteți un comentariu